مکمل بنزین
گوناگونخبر

جزییات هوندا پاسپورت 2024 ارتقا یافته منتشر شد

کمپانی خودروسازی هوندا اخیرا جزییات هوندا پاسپورت 2024 خود را منتشر کرده است. این نسخه ارتقا یافته شامل دو مدل Black و TrailSport می‌شود. هوندا درباره نسخه اول گفت که این خودرو با جزییات خاصی همراه شده، حاشیه‌های تیره‌ای دارد و با بسیاری دیگر از نسخه‌های تیره‌رنگ این خودروسازی سازگار است.

نسخه ارتقا یافته TrailSport نیز عملکرد آفرود را بهبود می‌بخشد. این خودرو در همان ابتدای عرضه در سال 2022، بیشتر زیبایی ظاهری داشت و با چرخ‌های 18 اینچی، 3.5 لیتری V-6 و سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شد. حالا هوندا از نسخه ارتقا یافته هوندا پاسپورت 2024 رونمایی کرده که امکانات بیشتری دارد و به فنرهای جدید و تنظیم سوپاپ دمپر مجهز شده است.

در حال حاضر، هوندا پاسپورت 2024 از همان پیشرانه 3.5 لیتری V-6 استفاده می‌کند که 280 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 262 پوند فوت را فراهم می‌کند. سیستم چهار چرخ متحرک i-VTM4 نیز تغییری نکرده است.

حالت رانندگی «Trail» به کاربر امکان می‌دهد که عملکرد سیستم ترمز بهتری را در خارج از جاده تجربه کرده و 5000 پوند بکسل کند. همچنین هنوز هیچ‌گونه محافظی برای زیر بدنه وجود ندارد. البته رانندگان می‌توانند بسته به سلیقه خودشان آن را خریداری کنند.

همین تجهیزات موجب شده‌اند تا بتوان به راحتی در خارج از جاده رانندگی کرد. البته هوندا به زیبایی شناختی محصول نیز توجه کرده است! رنگ جدید Diffused Sky Blue منحصر به مدل‌های TrailSport 2024 بوده که در کابین، با دوخت نارنجی‌رنگ، صندلی‌های با کیفیت و لوگوی شرکت روبرو می‌شویم. تمام این موارد ترکیب خوبی را برای سرنشینان و راننده به ارمغان می‌آورد.

نسخه مشکی‌رنگ که با عنوان Black Edition نیز شناخته می‌شود، با امکاناتی نظیر چرخ‌های 20 اینچی، جلوپنجره جذاب با آرم هوندا در مرکز، تزیینات پنجره، چراغ‌های جلو و تزیینات جانبی، دستگیره‌های درب با کیفیت همراه می‌شود. در کابین نیز صندلی‌های چرمی با حاشیه و دوخت قرمز روی چرخ، صندلی‌ها و کارت‌های درب مشاهده می‌شود. هوندا برای تکمیل این ترکیب از نور قرمزی در زیر داشبورد، درها و کنسول مرکزی نیز استفاده کرده است.

هنوز مشخص نیست که قیمت هوندا پاسپورت 2024 چقدر باشد؛ ولی انتظار می‌رود که قیمت آن مانند سایر مدل‌ها افزایش یابد. نسخه TrailSport فعلی که در سال 2023 به بازار آمد، قیمتی برابر با 44975 دلار داشته است. بنابراین بدون شک نسخه جدید با تجهیزات اضافی قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا