مکمل بنزین
نمایشگاه خودرواخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل هفته آینده آغاز به‌کار می‌کند

دوازدهمین دوره نمایشگاه و رویداد خودرویی استان اردبیل از روز سه‌شنبه هفته آینده، مورخ 9 آبان‌ماه سال 1402 برگزار خواهد شد. در این دوره از نمایشگاه، احتمالا شاهد حضور شرکت‌های خودرویی سبک و سنگین، موتور سیکلت، دوچرخه، ملزومات و قطعات یدکی خواهیم بود.

دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل - ARDEBIL AUTO SHOW آرتا نمانگر اردبیل
بروشور دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل

اردبیل از استان‌های با اهمیت کشورمان به‌شمار رفته و دارای آثار و ابنیه تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی است. از ویژگی‌های جغرافیایی این استان، می توان به همسایگی با کشور آذربایجان و همچنین استان های گیلان، آذربایجان شرقی و زنجان اشاره کرد.

در رابطه با حوزه خودرو، از مهم‌ترین کارخانه های این استان می‌توان به سبلان خودرو مایوان (مشغول مونتاژ مینی بوس فوتون آرتا پلاس)، حدید مبتکران در مشگین شهر (مشغول تولید کامیون چاپار)، آرکو باتری – اشجع باتری، آرتاویل تایر (مشغول تولید تایرهای گلدسون) و… اشاره کرد.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اردبیل در ساحل جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این استان برگزار می‌شود. آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 9 الی 12 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی حضور به عمل بیاورند.

دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل - ARDEBIL AUTO SHOW آرتا نمانگر اردبیل
بروشور دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا