مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای از مدل Kona Electric N Line 2024 رونمایی کرد

کمپانی خودروسازی هیوندای که به تولید و عرضه محصولات با کیفیت معروف است، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از نسخه جدید مدل پرطرفدار خود یعنی Kona Electric رونمایی کند. این مدل یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی هیوندای در بازار اروپا است که حالا به نسخه Kona Electric N Line 2024 اسپرت مجهز می‌شود.

با نگاهی به تصاویر می‌توان متوجه طراحی منحصر به فرد آن که از Ioniq 5 و Ioniq 6 الهام گرفته شده، شد. این امر موجب شد تا کارایی و تجهیزات‌ آن افزایش یابد. نسخه جدید این خودرو نسبت به نمونه سابق با پیشرفت قابل توجه‌ای روبرو شده است.

سپرهای جلو و عقب ظاهر تهاجمی‌تری دارند و اندازه رینگ‌ها به 19 اینچ می‌رسد. اکنون طول خودرو نسبت به مدل سابق 6 اینچ بیشتر است، پس می‌تواند فضای پای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

به این مطلب نیز توجه کنید: بررسی ویژگی‌ها و مشخصات هیوندای اکسنت وارداتی کرمان موتور

با ورود به کابین، سیستم جدید اطلاعات سرگرمی هیوندای را می‌بینیم، همچنین دو صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی قرار گرفته که به امکاناتی نظیر اپل کارپلی، اندروید اتو بی‌سیم و رابط کاربری سریعتر مجهز می‌شوند.

در کابین، صندلی‌های اسپرت با دوخت قرمز و نشان‌های N Line نیز به چشم می‌خورند. این دوخت قرمز حتی به فرمان و داشبوردها نیز رسیده که حس اسپرت‌تری را به سرنشینان و راننده منتقل می‌کنند. همچنین پدال فلزی و آینه‌های مشکی ظاهر جذابی را با ترکیب مشکی قرمز خودرو به وجود آورده‌اند.

همچنین اعلام شد که جدیدترین نسخه N Line قرار است به امکانات خوبی در بخش فنی و فناوری مجهز شود تا علاوه بر ظاهری جذاب، سرعت وصف نشدنی را برای راننده به ارمغان بیاورد.

دو تریم Kona Electric شامل N Line و N Line S هستند که نسخه اول با صندلی‌های پارچه‌ای طراحی شده که باتری 65 کیلووات ساعتی دارد و قرار است با قیمت 46473 یورو به بازار عرضه شود. از طرفی دیگر نسخه N Line S با صندلی‌های چرم مجهز به سیستم گرم شونده و تهویه عرضه می‌شود که قیمتی برابر با 49579 یورو دارد. هیوندای در این تریم از سیستم صوتی BOSE نیز استفاده کرده است. چراغ‌های جلوی این نسخه از نوع LED هستند و کارایی به شدت خوبی دارند.

هیوندای قصد دارد تولید کونا Electric N Line جدید خود را از ماه فوریه آغاز کرده و تا بهار عرضه آنها را به بازار شروع کند. احتمال زیادی وجود دارد که هیوندای نسخه N Line را در ایالات متحده عرضه کند، چرا که در بازار ایالات متحده تقاضا برای خودروهای برقی همچنان بالاست. هیوندای و کیا موفق شدند در سال 2023، سهم 8 درصدی از فروش خودروهای برقی را در بازار ایالات متحده از آن خود کنند و 117000 دستگاه خودرو را به بازار عرضه کنند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا