مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

ارزش گمرکی هاوال H6 هیبرید و پلاگین هیبرید بی ام کارز (BM CARS) اعلام شد

خردادماه امسال بود که طی مطلبی اختصاصی، از برنامه ورود خودروهای برند هاوال به ایران خبر دادیم. در آن زمان، 3 کراس اوور H6 بنزینی، H6 هیبرید و جولیون قرار بود تا در برنامه واردات رسمی شرکت بی ام کارز قرار بگیرند. اما با تغییر وزیر صمت و تدوین برنامه‌های جدید، شاهد آن بودیم که بی ام کارز هم لیست محصولات هاوال را تغییر داد. بدین صورت که قرار است تا هاوال H6 هیبرید (HEV) و H6 پلاگین هیبرید (PHEV) وارد ایران شوند.

در هفته‌های گذشته هم تصاويری از ورود محموله خودروهای هاوال، FAW و هونگچی بدستمان رسید که تصاویر آن را می‌توانید در آخر این مطلب، مشاهده کنید.

اما ساعاتی پیش بود که قیمت خام یا ارزش گمرکی دو هاوال وارداتی یعنی H6 هیبرید (HEV) و H6 پلاگین هیبرید (PHEV) توسط منابع گمرکی اعلام شد. براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار پایگاه خبری چرخان، ارزش گمرکی هاوال H6 هیبرید 18 هزار و 800 یورو و ارزش گمرکی نسخه پلاگین هیبرید 19 هزار و 820 یورو اعلام شده است.

تیپ

ارزش گمرکی

هاوال H6 هیبرید (HEV) 18 هزار و 800 یورو
هاوال H6 پلاگین هیبرید (PHEV) 19 هزار و 820 یورو

 

هاوال H6 در گمرک

همانطور که در بندهای قبل گفته شد، در هفته‌های گذشته شاهد ورود محموله خودروهای هاوال، FAW و هونگچی به ایران بودیم. این خودروها متعلق به شرکت بی ام کارز هستند.

در دوره جدید واردات، گروه بهمن از طریق BM CARS اقدام به واردات خودروهای برندهایی چون هاوال (HAVAL)، فاو (FAW)، هونگچی (HONGQI)، سانگ یانگ (KG MOBILITY)، دانگ فنگ (DFSK)، ام جی (MG)، نتا (NETA) نموده است

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا