مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر غیررسمی Avatr 15 منتشر شد

در این روزها که نمایشگاه خودروی پکن چین 2024 در حال برگزاری است بسیاری از خودروسازان و نمایندگان تاثیرگذار به این نمایشگاه آمدند تا از جدیدترین محصولات خود در عرصه خودروسازی رونمایی کنند. از جمله این اشخاص مهم می‌توانیم به چن ژو، رئیس فناوری آواتر و یونگ جون، معاون فناوری آواتر اشاره کنیم.

آنها اخیرا از این نمایشگاه دیدن کردند و با رسانه‌های چینی حاضر در آن درباره برنامه‌های آینده برند خود صحبت کردند. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنیم آن است که حالا برند Avatr قصد دارد تا محصولات خود را به خارج از چین نیز عرضه کند. همچنین اطلاعات بیشتری درباره چهار خط تولید جدید محصولات منتشر شده و تصاویر غیررسمی زیادی از جدیدترین محصول این کمپانی یعنی Avatr 15 مشاهده کرده‌ایم که در ادامه آنها را برای شما قرار می‌دهیم.

سال گذشته بود که برند Avatr که در آن زمان تحت کنترل چانگان بود، از دومین مدل خود یعنی Avatr 12 در نمایشگاه مونیخ IAA رونمایی کرد. این سدان به همه نشان داد که کمپانی برنامه‌هایی برای عرضه محصولات خود به خارج از کشور دارد. مقامات رسمی کمپانی در نمایشگاه اخیر خودرو در چین اعلام کردند که اولین بازار هدف، بازار تایلند خواهد بود که در نیمه دوم امسال شاهد رونمایی از محصولات مختلف در آن هستیم.

یونگ در ادامه اشاره کرد که بازارهای مختلف بر اساس ورود محصولات به آنها طبقه‌بندی شدند و شرکت قصد دارد که به ترتیب براساس اولویت‌ها شروع کند. موج اول عرضه محصولات بدون شک مناطقی هستند که دشواری‌های کمتری در آنها وجود دارد برای مثال آسیای مرکزی، آفریقای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آسیای جنوبی از جمله آنها خواهند بود. پس از آن بازار اروپا و در نهایت بازار آمریکای شمالی هدف قرار داده شده است که جزو دشوارترین بازارهای خودرو شناخته می‌شود.

برند AVATR توسط چانگان، هواوی و CATL توسعه داده شده است و تاکنون دو مدل از محصولات این کمپانی برای فروش عرضه شده‌اند که شامل Avatr 11 و 12 هستند. تا انتهای سال، دو مدل ارزان‌تر یعنی Avatr 15 و 16 به این لیست افزوده می‌شوند. تمامی این چهار مدل در انواع الکتریکی و با برد بالا در دسترس هستند. این کمپانی در سه ماهه اول امسال 14532 خودرو فروخته و می‌خواهد تا پایان سال به هدف 84000 دستگاه دست یابد.

علاوه بر آنها تصاویر غیر رسمی زیادی از مدل Avatr 15 و کابین آن منتشر شده که بر اساس آن می‌توان گفت فضای درونی این مدل تفاوت آنچنانی با Avatr 12 نداشته است، در نتیجه همان صفحه ابزار پیوسته و نمایشگر اطلاعات سرگرمی شناور را می‌بینیم. همچنین تصاویری از نسخه برد گسترده این مدل که هم‌اندازه نسخه‌های تمام الکتریکی است، منتشر شد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا