مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

محصولات ایران خودرو در نمایشگاه اقتصادی ایران در ترکمنستان به نمایش درآمد

هفته‌های گذشته بود که تصاویری از برخی محصولات ایران خودرو با جلوپنجره سفید شده در شرکت آپکو منتشر شد که تعجب برخی را برانگیخت. اما امروز مشخص شد تا تغییرات اعمال شده در خودروهای مذکور، برای نمایش آن‌ها در نمایشگاه اختصاصی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان بوده است.

محصولات ایران خودرو IKCO

روز گذشته بود که بزرگ‌ترین نمایشگاه اختصاصی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضور وزیر تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی کشورمان، آغاز به کار کرد. یکی از حوزه‌های مهم حاضر در این نمایشگاه، بخش خودرو است که گروه صنعتی ایران خودرو به صورت گسترده آن را پوشش داده است.

گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه اقتصادی کشورمان در ترکمنستان، با محصولات سه شرکت ایران خودرو، ایران خودرو خراسان و ایران خودرو دیزل شرکت کرده است. البته اگر تغییرات اعمال شده در خودروها را هم به شمار آورد، پس باید گفت که شرکت آپکو هم نقشی در این نمایشگاه داشته است.

ایران خودرو در ترکمنستان – Türkmenistanda Eýran Hodro kompaniýasy

در این نمایشگاه، شاهد حضور خودروهایی چون تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو اتوماتیک، رانا پلاس سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و هایما S7 پلاس در غرفه ایران خودرو هستیم.

به جز کراس اوور هایما S7 پلاس که خودرو ایرانی محسوب نمی‌شود، باقی خودروها داخلی بوده و نسبت به بازار ایران، تغییراتی چون سفید رنگ شدن بخش جلویی در آن‌ها دیده می‌شود.

اما زیرمجموعه دیگر گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت ایران خودرو دیزل است که با سه محصول در سگمنت‌های کشنده، کامیونت و اتوبوس در نمایشگاه اقتصادی ایران در ترکمنستان حاضر شده است.

کشنده آتامان، اتوبوس آتروس و کامیونت آرنا پلاس نام سه محصول ایران خودرو دیزل است که برای بازاریابی به ترکمنستان رفته است.

ایران خودرو دیزل در ترکمنستان – Türkmenistanda Eýran Hodro dizel kompaniýasy

نمایشگاه اقتصادی، پس از دیدار‌های روسای جمهور دو‌ کشور پس از سه سال وقفه برگزار شده است. این نمایشگاه در فضای 2 هزار متر مسقف و 2 هزار متر فضای باز از دیروز 26 بهمن ماه به مدت 3 روز برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت ایرانی، تولیدات خود را در صنایع کشاورزی، نفت و گاز، خودرو سازی، صنایع کوچک، رنگ و رزین، تولید دستگاه‌های پخت نان، شوینده‌ها و‌ مواد غذایی و بهداشتی، مصالح ساختمانی و فرش در معرض دید تجار و فعالان اقتصادی قرار داده‌اند.

گالری تصاویر

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

    1. رییس جمهور ترکمنستان ک ی کشور دیکتاتوریه عاشق رنگ سفیده
      ورود خودرو مشکی ب ترکمنستان هم چن سالیه ممنوعه
      ب عبارتی این سفید کردن ی اقدام در جهت رضایت خدا و خلق خداست

  1. کاش جرات میکردن دنا پلاس بورسی با قالپاق سمند رو رو میکردن!!هههههه

    1. ببینم، آیا همین دنای قالپاقی رو هیچ کس از بورس نخرید؟ و اونهایی که از بورس خریداری شد، در بازار سیاه مشتری نداشت؟

  2. اینا نیاز داخل کشور نمی‌توانند تأمین کنند چطور فکر صادرات میکنند. این نشون میده که خودرو ساز خودرو داره

  3. انبارهای ایران خودرو و سایپا رو داخل گوگل مپ ببینید پر خودرو ولی به مردم نمیدن گذاشتن قیمت بره بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا