مکمل بنزین
شرایط فروش

گروه خودرویی دلیلی شرایط فروش ویژه و اقساطی سوبا M4 را اعلام کرد

سوبا ام 4 محصول گروه خودروسازی فرداموتورز، یکی از محصولات جذاب و با کیفیت بازار است که به دلیلی طراحی خاص و البته آپشن‌ها و موتور قدرتمندش مشتریان خاص خود را دارد.

گروه خودرویی دلیلی که با داشتن ۱۴ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، بزرگ ترین گروه خودرویی مولتی برند است، شرایط فروش جدید و ویژه ای را برای خودروی سوبا M4 در نظر گرفته است. این خودرو یکی از محصولات لوکس و خانوادگی فرداموتورز به شمار می‌رود.

به گزارش وب سایت رسمی گروه خودرویی دلیلی، خریداران می توانند با پرداخت پیش پرداخت ۵۵۵ میلیون تومان، از این شرایط ویژه استفاده کنند. سپس مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان را در ماه دوم و مابقی مبلغ خودرو را طی اقساط ۲۴ ماهه با سود ۱۸ درصد پرداخت خواهند کرد. این شرایط فروش برای تعداد محدودی از خودروهای سوبا M4 ارائه شده است.

گروه خودرویی دلیلی با داشتن بزرگ ترین و استانداردترین شوروم های ممکن در کرمان و منطقه جنوب شرق ایران، هاب اصلی برای توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خودروهای گوناگون است. این گروه خودرویی با توجه به وضعیت کنونی بازار، فرصت مناسبی را برای دوست‌داران خودروهای لوکس و خانوادگی فراهم کرده است.

علاقه‌مندان می توانند با شماره ۳۶۳۶ – ۰۳۴ تماس گرفته و یا به وب سایت گروه خودرویی دلیلی مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا