مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رسمی از جیلی گلکسی E5 منتشر شد

چند روز پیش بود که جیلی از تصاویر رسمی جیلی گلکسی E5 رونمایی کرد. این شاسی‌بلند برقی قرار است با رنج قیمت 150000 تا 200000 یوآن یعنی چیزی حدود 20800 تا 27700 دلار در سه ماهه دوم امسال در بازار چین عرضه شود.

جیلی گلکسی E5 بر روی پلتفرم برقی جیلی (GEA) ساخته شده، این پلتفرم انواع نسخه‌های برقی، پلاگین هیبریدی و سایر تکنولوژی‌های جدید را در خود جای می‌دهد. جیلی گلکسی E5 در ابعادی برابر با 4615/1901/1670 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2750 میلی‌متر ساخته شده و به قابلیت‌هایی از جمله سانروف پانوراما، دستگیره‌های مخفی درب‌ها و چرخ‌های 18/19 اینچی با رینگ پنج پره مجهز می‌شود.

در بخش جلویی، همان زبان طراحی جیلی گلکسی E8را می‌بینیم، چراغ‌های ماتریکسی، جلوپنجره بسته و دریچه‌های سی‌شکل در پایین حضور دارند. در عقب، چراغ ترمز و چراغ‌های سرتاسری مشاهده می‌شوند که ظاهر جذابی به خودرو بخشیده‌اند.

هنوز اطلاعات رسمی از موتور و بخش فنی آن در دسترس نیست ولی جیلی اشاره کرده بود که E5 قرار است به یک درایو الکتریکی هوشمند 11 در 1 و باتری شندون مجهز شود. بنابراین این امکان وجود دارد که بردی برابر با 2000 کیلومتر را به ارمغان بیاورد. سیستم تک موتوره جیلی گلکسی قادر است قدرتی برابر با 160 کیلووات انرژی تولید کرده و از باتری لیتیوم آهن فسفات استفاده کند.

همچنین حداکثر سرعت آن چیزی حدود 175 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود. با ورود به کابین متوجه عناصر مینیمال آن خواهید شد. فرمان دی‌شکل، نمایشگر هدآپ، پنل ابزار فول ال‌سی‌دی، نمایشگر مرکزی لمسی بزرگ از جمله امکانات کابین محسوب می‌شوند. این نمایشگر به سیستم عملکرد Flyme Auto و تراشه Dragon Eagle-1 7 نانومتری مجهز می‌شود.

شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند، صندلی‌های خودگرم‌شونده مجهز به تهویه و ماساژ 8 نقطه‌ای و یک سیستم صوتی 16 بلندگو نیز در لیست امکانات این خودرو به حساب می‌آیند. جیلی در ماه آوریل 12725 دستگاه جیلی گلکسی فروخت، یعنی 24.94 درصد افزایش فروش نسبت به ماه قبل که واقعا آمار خوبی است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا همراه ما باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا