مکمل بنزین
گزارشخبرداخلی

حضور نگین خودرو، آرین موتور و مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۶!

امسال چهاردهمین نمایشگاه خودروی اصفهان 96 همانند سال‌های قبل شلوغ بود؛ از سوی دیگر تمام شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه سعی کرده بودند تمام مدل‌های موجود خود را به این نمایشگاه بیاورند تا تمام سلایق را جذب خود کنند. شرکت آرین موتور نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران و نگین خودرو نماینده رسمی رنو نیز در یک سالن غرفه‌های خود را برپا کرده بودند که توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده بودند.

در غرفه آرین موتور خودروهای میتسوبیشی اوتلندر، ASX، لنسر و میراژ تماما با مدل‌های سال ۲۰۱۸ در معرض بازدید عموم قرار گرفتند. از سوی دیگر در هنگام ورود به غرفه نگین خودرو یک دستگاه رنو 5 زرد رنگ به پلاک اصفهان خودنمایی می‌کرد. این غرفه رنو مگان ۲۰۱۸ را در اصفهان رونمایی کرد. به غیر از مگان سه مدل داستر، تلیسمان و کولئوس نیز به چشم می‌خورد. از نکات جالب در غرفه نگین خودرو نمایندگی قناد، ثبت نام افراد برای تست خودروهای رنو بود که در دیگر غرفه‌های این نمایشگاه ارایه نشده بود.

در سالن نصف جهان مدیران خودرو نیز غرفه‌ای کروی شکل را به خود اختصاص داده بود و خودروهایی مانند تیگو 5، تیگو 7، آریزو 5، آریزو 5 برقی، ام‌وی‌ام X22 و X33 S و 315S را در معرض دید عموم قرار داده بود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این غرفه نمایش یک مدل برقی بود که نشان از تغییر روند این شرکت برای حضور در بازار ایران است.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا