مکمل بنزین
خبرداخلی

سایپا در سال جاری دو محصول جدید از چانگان رونمایی می‌کند

یکی از شرکت‌های پرکار در سال جاری در زمینه ارائه محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که در جدیدترین خبری که از این شرکت در رسانه‌ها منتشر شده است، این شرکت قصد دارد در ماه‌های آتی دو محصول جدید را در رده خودروهای ارزان قیمت وارد بازار نماید.

به گزارش چرخان، محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت، عنوان کرد: ما با شرکت چانگان قرارداد همکاری انعقاد کردیم که در ادامه همکاری‌های قبلی دو محصول جدید از این شرکت وارد کشور ما شده و توسط سایپا به بازار ایران عرضه شود.

گروه خودروسازی سایپا

در بازدیدی که جهرودی از مرکز تحقیق و توسعه و مرکز تست شرکت چانگان داشت با بیان اینکه این شرکت قصد دارد فعالیت‌های همکاری خود را با این شرکت بیش از قبل نماید گفت: ما قصد داریم بیش از پیش شراکت خود را با چانگان افزایش دهیم و با این شرکت که شراکت دیرینه‌ای با فورد، سوزوکی، مزدا و پژو سیتروئن دارد، همکاری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی از نیازهای بازار خودرو کشور ما این است که با تامین نیاز مشتریان ایرانی در رده‌های قیمتی مختلف و همچنین محصولات متنوع بتوانیم به تقاضای مشتریان ایرانی پاسخ دهیم. این نیاز از طریق چانگان که یک برند با کیفیت و با محصولات متناسب است، صروت می‌گیرد.

جهرودی در پایان گفت: ما طبق قراردادی که با چانگان بسته‌ایم، این شرکت می‌بایست داخلی سازی قطعات خودروها را عملی کند و بدین ترتیب عمق شراکت سایپا و این شرکت افزایش پیدا می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا