مکمل بنزین
گوناگونخبر

زمان رونمایی هیوندای از سوناتا N-Line 2020 نسل جدید کی خواهد بود؟

خودروی نام‌آشنای هیوندای سوناتا، اکنون توسط خودروساز کره‌ای دچار تغییرات گسترده و تکامل‌های جذابی شده است. این خودروی سدان کره‌ای، در نسل‌های خود، آن‌چنان جسورانه و متفاوت طراحی نشده بود که بتواند در بازارهای جهانی، با دیگر مدل‌های سدان اروپایی و آمریکایی، به رقابت بپردازد. طراحی ساده با خطوط مستقیم قرارگرفته بر روی بدنه اگرچه می‌توانند به مذاق بسیاری از مشتریان این خودرو، خوش بیایند اما بازهم هستند افراد بی‌شماری که سوناتا را بسیار جذاب‌تر و جسورانه‌تر از مدل‌های فعلی می‌خواهند.

اکنون 10 سال از چرخه تکامل این سدان گذشته است و هیوندای، ما را مهمان تماشای مدلی کرده است که در پس سال‌های گوناگون توانسته با کمک ویژگی‌هایی که دارد، سربلند بیرون آمده و خود را در فاز جدیدی از زندگی‌اش مشاهده کند. اکنون می‌توان طراحی سوناتا تازه‌وارد را قدرتمند، تیز و جسورانه و البته تهاجمی دانست. خودرویی که می‌تواند نماد طراحی‌های جسورانه هیوندای به سمت آینده زبان طراحی‌اش باشد.

اکنون و بر اساس گزارش‌ها، مشخص‌شده است که هیوندای می‌خواهد از روی سدان خود، یک مدل پرفورمانس با اندازه‌ای کوچک‌تر داشته باشد که بانام سوناتا N-Line شناخته می‌شود. همچنین بر اساس گفته‌ها، قرار است هیوندای در ماه سپتامبر سال جاری یعنی حدود 4 ماه دیگر، فروش سوناتا N-Line را آغاز کند. هنوز که چند ماه تا رونمایی رسمی از تازه‌ترین نسل هیوندای سوناتا باقی‌مانده است، خودروساز کره‌ای اطلاعات خاصی را در مورد عملکرد یا موتور آن در اختیار نگذاشته است. البته این را نیز باید مدنظر قرارداد که نشریه کره‌ای کار بلاگ (Car Blog) اعلام کرده است که به‌احتمال‌زیاد، رونمایی رسمی از این خودرو، زودتر از سپتامبر و تا یک ماه دیگر (می 2020) اتفاق می‌افتد.

پیش‌بینی‌شده است که در زیر کاپوت هیوندای سوناتا N-Line، یک قلب تپنده 2.5 لیتری چهار سیلندر قرار خواهد گرفت که می‌تواند 290 اسب بخار قدرت و 420 نیوتون متر گشتاور را به زیر پای راننده خود منتقل کند. این قدرت و گشتاور عالی، از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه که به‌تازگی در خودروی ولوستر N رونمایی شده است، ب چرخ‌ها منتقل خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا