مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

نیسان قشقایی، کیکس و سیلفی نامی خودرو در سامانه خودروهای وارداتی

چندی پیش بود که طی مطلبی اختصاصی، از برنامه واردات برخی از محصولات برند نیسان توسط شرکتی با نام نامی خودرو خبر دادیم. پس از مدتی، نامی خودرو با برگزاری مراسمی، 3 محصول نیسان سیلفی هیبرید، کیکس و ایکس تریل را معرفی کرد.

اما به تازگی، 3 خودرو وارداتی نامی خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفته و می‌توان پیش بینی کرد که بزودی عرضه آن‌ها آغاز خواهد شد. همانطور که در ابتدا گفته شد، این شرکت 3 خودرو سیلفی هیبرید، کیکس و ایکس تریل را معرفی کرده بود؛ اما در سامانه یکپارچه، بجای ایکس تریل، نیسان قشقایی را معرفی شده است.

نیسان سیلفی هیبرید

نیسان سیلفی هیبرید یا e-Power مجهز به دو موتور برقی و بنزینی است. پیشرانه بنزینی 3 سیلندر این خودرو، 1.2 لیتر حجم داشته و نقش ژنراتور را ایفا می کند. در مجموع و با پیشرانه الکتریکی، سیلفی هیبرید توانایی تولید 136 اسب­ بخار، قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد.

نیسان کیکس

نیسان کیکس قرار است تا با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار ایران شود. این پیشرانه با اتصال به گیربکس CVT XTRONIC توانایی تولید 123 اسب بخار، قدرت و 143 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

نیسان قشقایی جدید

نیسان قشقایی قرار است تا با پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار ایران شود. این پیشرانه با اتصال به گیربکس CVT XTRONIC توانایی تولید 151 اسب بخار، قدرت و 194 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

مدتی پیش، مدیران شرکت نامی خودرو از برنامه واردات 1500 دستگاه از خودروهای نیسان به ایران در سال جاری خبر داده بودند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بیش از ۶ ماه منتظر ایکس تریل دو دف بودم ،حالا این خودروهای تک دف رو در سامانه گذاشتید ،خب میگفتید توان واردات ایکس دو دف رو ندارید ،لا اقل خودروی دیگری بر می‌داشتیم

  2. بیش از ۶ ماه منتظر ایکس تریل دو دف بودم ،حالا این خودروهای تک دف رو در سامانه گذاشتید ،خب میگفتید توان واردات ایکس دو دف رو ندارید ،لا اقل خودروی دیگری بر می‌داشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا