مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری قصد دارد خودروی جدیدی در دو مدل برقی و پلاگین هیبریدی تولید کند

به تازگی برند چری از خودروی جدیدی به نام Jetour Shanhai L6 در چین رونمایی کرد. بر اساس تصاویری که از این خودروی منحصر به‌فرد منتشر شده است، می‌توان گفت که با یک خودرو با طراحی جذاب و ویژگی‌های فراوان طرف هستیم.

به نظر می‌رسد که در ساخت این خودرو از Jetour X-2 که در اوایل امسال در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش در آمده بود، الهام گرفته شده باشد! در این چند سالی که Jetour تاسیس شده (یعنی از سال 2018)، حدودا 400000 دستگاه تولیدی آن به فروش رفت! کمی پس از آن، چری در سال 2021 اعلام کرد که می‌خواهد این برند را خریداری کند.

خودروی چری Jetour Shanhai L6 در دو نوع پلاگین هیبریدی و برقی تولید می‌شود. علاوه بر آن، این برند خودروسازی قصد دارد هر سال یک تا دو مدل شاسی‌بلند، پیکاپ و سایر موارد را به بازار عرضه کند.

طبق ادعاهای این شرکت، انتظار داریم این کمپانی در سال 2024 سه وسیله نقلیه جدید با نام‌های رمز T1P ،T1H و T1L را روانه بازار کند. پس از آن در سال 2025 نیز خودروهایی مانند T-2 آفرود و پیکاپ P-2 آفرود وارد بازار خواهند شد.

تنها خودروی تمام برقی Jetour محصول Jetour X70S EV نام دارد. این خودرو عملکرد خوبی نداشته و در ماه گذشته تنها سه دستگاه و در ماه ژوئن 7 دستگاه از آن فروخته شده است. آنطور که اعلام شده، چری قصد دارد Jetour Shanhai L6 را در آوریل سال آینده به بازار معرفی کند؛ نمونه L7 آن نیز تا پایان امسال رونمایی می‌شود.

پیش از این نیز نسخه L9 توسط MIIT چین معرفی شده بود. خوب است بدانید که در این خودرو از لوگوی چینی “行” به معنای من می‌توانم استفاده شده است.

در هر صورت، چری اعلام کرد که نسخه Jetour Shanhai L6 در دو نوع برقی و پلاگین هیبریدی ساخته و در چین عرضه می‌شود. اگر بخواهیم به بررسی ظاهر آن بپردازیم، می‌توانیم جلوپنجره بسته با چراغ‌هایی جذاب و دستگیره‌های مخفی درب‌ها را نام ببریم.

نمای جلویی این خودرو در مقایسه با Jetour X-2، ارتقا یافته و انتظار می‌رود Shanhai L6 از سیستم C-DM الکتریکی هیبریدی چری استفاده کند. این برند در مدل مذکور از یک موتور 1.5T 115 کیلوواتی و یک موتور الکتریکی بهره برده است. اگر شارژ خودرو کامل باشد، می‌توان بردی برابر با 1400 کیلومتر را دریافت کرد. انتظار داریم که در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر شود.

نظر شما درباره خودروی چری Jetour Shanhai L6 چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ همچنین اگر سوالی دارید از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا