مکمل بنزین
ماشین سنگینگوناگون

شایان دیزل با دستی پر در نمایشگاه حمل و نقل حضور پیدا می‌کند

شرکت شایان دیزل، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان کامیون و ماشین‌آلات سنگین در ایران، از جدیدترین محصولات خود در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته رونمایی خواهد کرد. این نمایشگاه از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، شرکت شایان دیزل با اکثر محصولات خود، یعنی کامیون کشنده New H7 دافران، کامیون باری H7C دافران، کامیونت برقی 6 تن دافران و کامیون کشنده دماغدار دافران حضور خواهد داشت.جدیدترین این کامیون‌ها از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برند و به قابلیت‌های جدیدی، مانند سیستم‌های ایمنی پیشرفته، سیستم‌های کمکی راننده و موتورهای کم‌مصرف‌تر، مجهز هستند.

همچنین، شرکت شایان دیزل در این نمایشگاه برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود تدارک دیده است. این خدمات شامل ارائه گارانتی‌های طولانی‌مدت، تعمیر و نگهداری تخصصی و آموزش‌های فنی برای رانندگان و تعمیرکاران است.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه در ایران است. این نمایشگاه محل گردهمایی تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات و خدمات حمل و نقل از سراسر کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا