مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

تالار گفت و گوی پنجمین همایش خودرو به میزبانی نمایشگاه خودروی تهران برگزار شد!

 

با اینکه دومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران در سال جاری با حواشی زیاد و موارد گوناگون دایر است، با این حال اتفاقات نسبتا خوبی به اعتقاد کارشناسان در این رویداد در کنار معرفی خودروهای جدید رخ داده است. پیرامون همین موضوع، به نقل اخبار منتشر شده، نخستین تالار گفت وگوی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در حاشیه دومین نمایشگاه خودرو تهران برگزار شد.

به نقل از برخی خبرگزاری‌های داخلی، در این نشست ضمن تاکید بر حضور قطعه سازان به عنوان یکی از شرکای استراتژیک و قابل تامل در صنعت خودروسازی بر نزدیک کردن قطعه سازان به فضای حرفه‌ای رقابت پذیری به عنوان یکی از محورهای همایش بین المللی خودرو نیز اشاره شد.

این تالار گفت وگو با موضوع “نقش ارزش آفرینی زنجیره تامین در ارایه محصولات جدید به بازار” و با حضور اعضای هیات مدیره انجمن قطعه سازان، نمایندگان شرکتهای خودروسازی، مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دیگر دست اندرکاران صنعت و بازار خودرو کشور برپا شد.

در اولین تالار گفت گوی پنجمین همایش خودرو ایران، بررسی وضعیت فعلی و پیش رو، و نمای ناب زنجیره تامین در شرایط جدید مورد بحث و تبادل نظر حاضران قرار گرفت.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا