مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین سمند ال‌ایکس با موتور EF7 در آذربایجان تولید شد + عکس

قراردادهای پسابرجامی برای ایران‌خودرو که امیدهای زیادی به آنها بسته بود در حالی ثمره‌های خود را بروز می‌دهد که به نظر می‌رسد خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های صنعت خودروسازی عملا این قراردادها نقش بر آب شده است ولی به هر حال این شرکت اعلام کرد که اولین خودروی تولیدی سایت مشترک ایران و آذربایجان تولید شده است که از نوع سمند ال‌ایکس با موتور EF7 بوده و به نظر از استقبال بسیار بالایی برخوردار خواهد شد.

به گزارش چرخان، روابط عمومی گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولین خودروی تولیدی سایت نفت چاله آذربایجان با موفقیت از خط تولید بیرون آمده و به زودی تولید انبوه این محصول در شرکت آذربایجانی شروع خواهد شد. این تولید با همکاری متخصصین تبریزی ایرانخ‌ودرو انجام شده و خط تولید این شرکت در آذربایجان با حضور کارشناسان سایت تبریز ایران‌خودرو به عمل رسیده است.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودروطبق اخباری که چند ماه پیش در چرخان منتشر کردیم این قرارداد همکاری و تولید مشترک در آذربایجان به صورت ارسال قطعات SKD بوده و اولین سری این قطعات ارسال شده و کارشناسان این شرکت با حضور در آذربایجان توانستند نقش بسزایی در ارتقا سطح صنعتی آذربایجان و ورود این کشور به بحث تولیدات ملی خودرو داشته باشند.

در حال حاضر روزانه 10 خودرو از سری محصولات سمند ال‌ایکس با موتور EF7 تولید می‌شود که پیش فروش بسیاری از این محصولات انجام شده و مشتریان زیادی در انتظار دریافت خودروی ثبت نامی خود هستند. این تولیدات با توجه به برنامه ریزی انجام شده تا 30 دستگاه در روز قابل افزایش بوده و در صورتی که مشکلی در روند ارسال قطعات موردنیاز پیش نیاید قطعا این تولید ادامه‌دار خواهد بود.

طرح فروش ایران‌خودرونکته جالب پیرامون تولیدات این سایت خودروسازی رعایت استانداردهای روز دنیا و یورو5 است که به منظور حضور فعال در بازار این کشور بوده است. از آنجایی‌که کشور آذربایجان از جمله کشورهای با واردات بسیار بالای خودروهای روز دنیاست، طبیعتا ایران‌خودرو برای حضور در این بازار بایستی از مدیریت و برنامه ریزی بسیار دقیقی برخوردار باشد که قیمت به نسبت پایین سمند ال‌ایکس با موتور EF7 و همچنین دیگر محصولات این شرکت با حفظ کیفیت‌های موردنظر بازار این کشور قابلیت رقابت دارد.

این سایت خودروسازی مشترک ایران‌خودرو و شرکت آذربایجانی از فروردین ماه سال جاری و با سفر رئیس جمهور کشورمان آغاز به کار کرده است که با پیش بینی تولید 6 هزار دستگاه خودرو وارد صنعت خودروسازی آذربایجان شده است. نکته جالب در مورد این سایت امکان تولید 50 هزار دستگاه خودرو در سال است که در صورت استقبال مشتریان آذربایجانی عملیاتی خواهد شد.

سمند ال‌ایکس با موتور EF7

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا