مکمل بنزین
گوناگونگزارشخبر

جنسیس G70 رسما رونمایی شد!

در جریان نمایشگاه نیویورک، هیوندای از یک سدان اسپورت جدید با برند جنسیس رونمایی کرد و به نوعی با این کار برای ب‌ام‌و سری ۳ خط و نشان کشید. این کانسپت یک سدان کامپکت خواهد بود که با نام G70 معرفی شده و نتیجه تلاش مهندسان هیوندای برای ارائه حس چابکی در کنار عملکرد بی‌نقص است.

جنسیس g70
زبان طراحی این خودرو جنسیس به گونه‌ای است که در کنار ب‌ام‌و سری ۳، خودرو‌هایی نظیر مرسدس بنز کلاس C، آئودی A4، جگوار XE و کادیلاک CTS را به چالش خواهد کشاند. طراحی جنسیس G70 از مدل لوکس G90 الهام گرفته شده البته با این تفاوت که از سیمایی اسپورت‌تر نسبت به آن برخوردار است.

جنسیس g70
این کانسپت هیوندا از چراغ‌های پیشانی تیز، شانه‌هایی عضلانی و به طور کلی نمایی تهاجمی، باوقار و نیز هماهنگ در جلو و عقب خودرو سود می‌برد.

جنسیس g70
جی 70 به نحوی نگاهی اجمالی در رابطه با نسل بعدی خودرو‌ها را ارائه می‌دهد که هیوندا آن را HMI می‌خواند. در کابین از نمایشگر عظیم ۲۱ اینچی با وضوح 4K و فناوری پیشرفته سوئیچینگ هواپیما استفاده شده که جذاب و تحسین برانگیز خواهد بود.

جنسیس g70
به هر حال این خودرو در حال حاضر یک مدل مفهومی است و بدون شک مسیر زیادی تا تولید نهایی و عرضه آن وجود دارد. باید دید در عمل چگونه خواهد بود و آیا پتانسیل ایجاد رقابتی تنگاتنگ با ب‌ام‌و سری ۳ را خواهد داشت یا خیر. نظر شما چیست؟

حامد دانشمند

مهندس IT، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا