مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگونگزارشبرگزیده‌هاخبر

رونمایی از VGV U75 پلاس در نمایشگاه خودروی مشهد + فیلم

همان‌طور که قبلاً در چرخان خبر داده بودیم، شاسی‌بلند جدید VGV U75 پلاس در راه بازار ایران بوده و حالا این خودرو رسماً در نمایشگاه مشهد توسط ایلیا موتور رونمایی شده است. VGV برند زیرمجموعه دو گروه صنعتی بزرگ چینی ویچای (یکی از شرکت‌های بزرگ تولید قطعات خودرو و پیشرانه‌های دیزلی در چین) و سینوتراک (سومین سازنده بزرگ کامیون در چین که کامیون‌های هوو را قبلاً در کشورمان عرضه کرده بود) است. برند VGV در اواخر سال 2019 تأسیس شد و اولین محصول آن کراس‌اوور U70 بود.

VGV U75 پلاس

چندی بعد، VGV مدل جدید U75 پلاس را معرفی کرد که در اصل نسخه‌ای لوکس‌تر و اسپرت‌تر از U70 بوده و به پیشرانه قوی‌تری مجهز است. این مدل در ظاهر هم تغییراتی را نسبت به U70 تجربه کرده و زیباتر شده است. U75 پلاس با 4,825 میلی‌متر طول، 1,870 میلی‌متر عرض و 1,691 میلی‌متر ارتفاع، کراس‌اووری میان سایز است و در داخل از هفت صندلی در سه ردیف بهره می‌برد.

VGV U75 پلاس

پیشرانه و گیربکس U75 Plus

این خودرو با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو عرضه می‌شود که 226 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد. این کراس‌اوور چینی با وزن 1680 کیلوگرم ظرف 8.0 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر 8.3 لیتر بنزین مصرف می‌کند. رینگ‌های 18 اینچی، تعلیق چند اتصالی در عقب و فرمان برقی هم از دیگر ویژگی‌های فنی این خودرو هستند.

VGV U75 پلاس

تجهیزات و امکانات VGV U75 پلاس

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی U75 پلاس می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

چراغ‌های خودکار

سانروف پانوراما

آینه‌های جانبی تاشو برقی

کروز کنترل

تریم چرمی داخل

تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده

تنظیم دستی 4 جهته صندلی سرنشین جلو

ترمز پارک برقی با اتوهلد

سیستم پایش باد تایرها

سنسور پارک عقب

کنترل پایداری

کنترل کشش

دو ایربگ

سیستم محافظ فعال واژگونی

هشدار خروج از خط

هشدار برخورد جلو

نمایشگر لمسی 10.1 اینچی

صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی

دوربین 360 درجه

سیستم صوتی با 6 بلندگو و ساب‌ووفر

و…

VGV U75 پلاس

قیمت VGV U75 پلاس

قیمت این شاسی‌بلند وارداتی جدید بازار کشور از سوی ایلیا موتور بین یک میلیارد و 700 تا یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام شده است.

 

ویدئوی نگاهی به VGV U5 PLUS

https://www.aparat.com/v/75xRP

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا