مکمل بنزین
گوناگونخبر

فروش علی‌الحساب دایون Y7 با تسهیلات ۴۸ ماهه

شرکت خودروسازی ایلیا شرایط فروش علی‌الحساب شاسی‌بلند دایون Y7 را ویژه اردیبهشت 1403 اعلام کرده است. این خودرو با پیش‌پرداخت 812 میلیون تومان و تحویل 90 روزه عرضه می‌شود. مابقی مبلغ نیز بر اساس قیمت خودرو در زمان تحویل محاسبه و دریافت خواهد شد. خریداران می‌توانند زمان تکمیل وجه از تسهیلات 48 ماهه تا 700 میلیون تومان استفاده کنند. این شاسی‌بلند در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری به فروش می‌رسد و ثبت‌نام فقط از طریق سایت رسمی صنایع خودروسازی ایلیا به نشانی ilia-auto.com/sale/ صورت می‌گیرد.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت مدل جدید Y7 با Y5 در زیر کاپوت به چشم می‌خورد. دایون Y5 به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تحت لیسانس میتسوبیشی به بازار عرضه می‌شد که 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور داشت اما Y7 به پیشرانه جدید و قوی‌تر 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده است که 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هرچند قدرت این موتور خیلی از نمونه 2 لیتری قبلی بیشتر نیست اما 40 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد که رقم قابل‌توجهی است و در آفرود قطعاً به کمک راننده می‌آید. این موتور 2.4 لیتری هم مثل نمونه قبلی تحت لیسانس میتسوبیشی است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. والا قسطش حساب کردم میوفته 14 15 تومن درسته که هر چی کارمند و کارگر شرایط دادن همچین قسطی رو نداره ولی به قول قدیمی ها کاچی به از هیچی ولی باز هم طبق شنیده هام کلوت و دایون و زاگرس که همشون یکی هستند فقط موتور و جزئیات ریزشون متفاوته کیفیت ساخت و رنگ پایینی دارند و سری های اولشون ایراد خیلی داشته باز میگند الان یه سری ایراد هاش رو گرفتند ولی باز کاشکی یکدوم از مکس موتور و زامیاد و ایلیا کمر همت میبستند با کمک قطعه ساز ها و طراح های داخلی یه فیس لیفت خیلی سبک در حد چراغ و سپر روش اجرا میکردند هم داخلی سازیش بیشتر میشد هم چهرش بروز تر میشد و فروششون بالا میرفت و متمایز میشد از دو تا شرکت دیگه که دارند یه محصول رو میفروشند چون واقعا چهره و مخصگصا داشبورد قدیمی داره که البته ارزش داره بروزش بکنند حالا چه با طراح داخلی چه طراح چینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا