مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشبرگزیده‌ها

گزارش اختصاصی چرخان از غرفه BYD در نمایشگاه خودروی تهران + ویدیو

کمپانی BYD به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در کشور چین، چند سالی است که با همکاری کارمانیا به عنوان یکی از زیرمجموعه های خودروسازی کرمان موتور خودروهای خود را در ایران موننتاژ کرده و به فروش می‌رساند.

سال گذشته این کمپانی با عرضه شاسی بلند S6 توانست فروش خوبی را تجربه کرده و البته هوادارانی را برای خود دست و پا کند. اما در نمایشگاه امسال شهر آفتاب علاوه بر خودروهایی مث سانگ، F3new و یک خودروی برقی، از شاسی بلند لوکس جدید خود یعنی S7 نیز رونمایی کرد.

این خودروی فول سایز با توجه به ایمنی بالا و امکاناتی که دارد می‌تواند همانند S6 فروش خوبی را در کشورمان تجربه کند.

 

BYD S7 پلتفرمى مشابه به S6 داشته ولى از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از مشخصات تفاوت فاحشى با S6 دارد. S7 به موتور ٢ لیترى توربو ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل مى‌کند. این کراس اوور چینى در نسخه فول هفت صندلى به بازار ایران مى‌آید.

این خودرو به امکاناتى نظیر کروز کنترل، استارت دکمه اى، ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایدارى، دى لایت، صندلى برقى، مانیتور بزرگ، درب صندوق عقب برقى، لستارت از روى سوئیچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آیینه هاى تاشو برقى، دوربین ٣۶٠ درجه و… مجهز است.

در نمایشگاه امسال سری به غرفه BYD و کارمانیا زدیم تا با محصولاتشان کمی بیشتر آشنا شویم. از شما دعوت می‌کنیم تا با گزارش تصویری چرخان همراه باشید:

 

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. در مورد قیمتش هم کاش یکم توضیح میدادید تو چ رنج قیمتی هستش

    1. گفتن تقریباً 130 میلیون . به نظر من که گرونه به عنوان یه چینی

      1. خودروهای دیگه چینی که ۲۵۰میلیون یا ۲۰۰ میلیون بودش
        ۱۳۰میلیون قیمت خوبی نیست برای این خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا